2008-05-25

Η ΔΕΞΙΑ νέα δημοκρατία είναι η ΣΥΜΜΟΡΙΑ και ο καρ-ΑΜΑΝ-λής είναι ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ


ΕΡΩΤΗΣΗ

Για τον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης

ΘΕΜΑ: «Η Κυβέρνηση Καραμανλή, στα πλαίσια της «τήρησης των νόμων», «της καταπολέμησης της ατιμωρησίας και της ευνοιοκρατίας» προχώρησε στην ΑΡΣΗ ΕΝΝΟΜΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΓΙΑ 37 ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΔ!»

Κύριε Υπουργέ,

Όπως γνωρίζετε η απονομή χάριτος (αρ. 47 παρ. 1 Σ) και κατ’ επέκταση η άρση των έννομων συνεπειών μιας καταδίκης πολίτη, είναι όλως εξαιρετικό μέτρο και, καθώς έχει προσωπικό χαρακτήρα, δηλαδή εφαρμόζεται για τον συγκεκριμένο κάθε φορά πολίτη και μόνο, οφείλει να διαπνέεται αυστηρά από κριτήρια κοινωνικού χαρακτήρα, αφού ο θεσμός αυτός εξυπηρετεί πρωτίστως τη σωφρονιστική πολιτική που ασκεί η Πολιτεία. Είναι προφανές, λοιπόν, ότι η Πολιτεία σε εξαιρετικές περιπτώσεις, μπορεί να απονείμει χάρη σε έναν πολίτη ή να άρει τις δυσμενείς συνέπειες (κωλύματα διορισμού, κλπ) της καταδίκης ενός πολίτη για κοινωνικούς λόγους που καταδεικνύουν τη στάση της σε θέματα σωφρονιστικής πολιτικής, στο πως αντιλαμβάνεται το δίκαιο και το μεμπτό στην κοινωνία μας, έχοντας ως απώτερο στόχο, όπως υποστηρίζεται στη νομική θεωρία, τη διόρθωση της αυστηρότητας ή των αδικιών της δικαιοσύνης.

H Κυβέρνηση Καραμανλή, με την απόφασή του τότε Υπουργού Δικαιοσύνης να προβεί σε άρση των έννομων συνεπειών, ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ 37 ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ, σε συγκεκριμένο επιχειρηματία, στέλεχος της ΝΔ, προκειμένου όπως αναφέρεται να συμμετέχει αυτός σε δημόσιους και διεθνείς διαγωνισμούς, προκαλεί τεράστια ερωτηματικά για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται η Κυβέρνηση σας την έννοια των «κοινωνικών κριτηρίων»! Ερωτηματικά που ενισχύονται από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο στέλεχός σας και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής της ΝΔ στο παρελθόν, λίγο μετά από την ευνοϊκή αυτή απόφαση άρσης των έννομων συνεπειών 37 καταδικών του για να συμμετέχει σε… διαγωνισμούς, διορίστηκε από την Κυβέρνησή σας ως μέλος Διοικητικού Συμβουλίου μεγάλου Δημοσίου Οργανισμού.

Δημιουργούνται εντυπώσεις προκλητικής αδικίας, το Υπουργείο Δικαιοσύνης προτείνει σχεδόν αμέσως μετά την ανάληψη της εξουσίας από την παράταξη της ΝΔ, άρση των έννομων συνεπειών 37 ολόκληρων καταδικών για ένα κομματικό στέλεχος και επιχειρηματία, το οποίο διορίζει και στο ΔΣ Δημοσίου Οργανισμού, την ίδια στιγμή που χιλιάδες συμπολίτες μας έμποροι και μικροεπιχειρηματίες υφίστανται τις δυσμενείς έννομές συνέπειες που έχει η παραβίαση του ν. 5960/33 (ακάλυπτες επιταγές) όχι με 37, αλλά έστω και με μία καταδίκη!

Η πολιτική αυτή απόφαση για άρση των έννομων συνεπειών 37 καταδικών υψηλόβαθμου στελέχους της Κυβέρνησής σας αποτελεί δυστυχώς ένα ακόμα δείγμα γραφής των γενικευμένων πρακτικών ευνοιοκρατίας, αδικίας και εφαρμογής δύο μέτρων και δύο σταθμών ανάλογα με την κομματική ταυτότητα των πολιτών που υιοθετεί παγίως η Κυβέρνηση Καραμανλή, μια Κυβέρνηση που δυστυχώς βαρύνεται και με σοβαρότατες καταγγελίες για παρεμβάσεις στο έργο της δικαιοσύνης.

Μετά τα παραπάνω ερωτάστε:

  1. Τι άλλο μπορεί να συνιστά, αν όχι ρεσιτάλ ευνοιοκρατίας και απαξίωσης του θεσμού απονομής χάριτος το γεγονός ότι συγκεκριμένο υψηλόβαθμο στέλεχος της ΝΔ, επιχειρηματίας διορισμένος από εσάς μέλος ΔΣ Δημόσιου Οργανισμού, εξασφάλισε άρση των έννομων συνεπειών 37 καταδικών του (των τελευταίων 20 χρόνων) λίγους μήνες μετά τις εκλογές του 2004, προκειμένου, όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ, να συμμετέχει σε δημόσιους και διεθνείς διαγωνισμούς;
  2. Με ποια «κοινωνικά κριτήρια» απονεμήθηκε η συγκεκριμένη χάρις; Εφαρμόζονται τα ίδια κοινωνικά κριτήρια στο σύνολο των υπολοίπων ανθρώπων του μόχθου και της ανάγκης που υφίστανται δυσμενείς έννομες συνέπειες, όχι από 37, αλλά έστω από μία καταδίκη του που σχετίζεται με την οικονομική αδυναμία τους, όπως λχ στην περίπτωση καταδικών από ακάλυπτες επιταγές;
  3. Αντιλαμβάνεσθε το μήνυμα της αδικίας, της ευνοιοκρατίας και της «κοινωνικής ευαισθησίας» δύο ταχυτήτων με κριτήριο την κομματική ταυτότητα, που με την παραπάνω απόφασή σας στέλνετε σε κάθε έμπορο και μικροεπιχειρηματία, είτε έχει αντιμετωπίσει παρόμοιες καταδίκες, είτε όχι, αλλά και στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας;
  4. Αντιλαμβάνεσθε ότι η διαχείριση από μέρους της Κυβέρνησής σας του όλως εξαιρετικού και προσωπικού μέτρου όπως η απονομή χάριτος, που απώτερο στόχο έχει τη διόρθωση της αυστηρότητας ή των αδικιών της δικαιοσύνης, δεν μπορεί και δεν πρέπει να δίνει την εντύπωση ότι υποβαθμίζεται σε ευνοιοκρατικό εργαλείο ανάλωσης σε μεθοδεύσεις υπέρ ημετέρων σας;
  5. Αντιλαμβάνεσθε ότι η Κυβερνητική πρακτική παρεμβάσεων ΚΑΤΑ την απονομή της Δικαιοσύνης, σε συνδυασμό με φερόμενες ως ευνοιοκρατικές παρεμβατικές ενέργειες ΜΕΤΑ την απονομή της Δικαιοσύνης, όπως η παραπάνω, δίνουν την εντύπωση μιας ασύδοτης, άδικης και ανάλγητης εξουσίας, που καταρρακώνει την αξία, αλλά και την ουσία κορυφαίων θεσμών του πολιτειακού μας συστήματος, υποβιβάζοντας τα σε εργαλεία εξυπηρέτησης κομματικών συμφερόντων;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης

Χρύσα Αράπογλου

Χρήστος Αηδόνης

Γρηγόρης Νιώτης

Γιάννης Αμοιρίδης

Μάρκος Μπόλαρης

Λεωνίδας Γρηγοράκος

Γιάννης Διαμαντίδης

Βαγγέλης Παπαχρήστος

Τάκης Ρήγας

Γιώργος Πεταλωτής

Βασίλης Κεγκέρογλου

Μιχάλης Τιμοσίδης

Δημήτρης Τσιρώνης



________________________________________

________________________________________

________________________________________



ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομίας και Δικαιοσύνης

ΘΕΜΑ: «Εξώδικο με πρωτοφανείς καταγγελίες για εξαπάτηση ιδιώτη από τον Υπουργό Οικονομίας και το Διευθυντή του, για απλήρωτες εδώ και χρόνια προεκλογικές δαπάνες εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ του τελευταίου, αλλά και για απόπειρες εξόφλησης των προσωπικών χρεών του ίδιου του Υπουργού μέσω του ευρύτερου δημοσίου τομέα (!) δημιουργεί μείζον ηθικό και πολιτικό ζήτημα για το πρόσωπο που επέλεξε η Κυβέρνηση Καραμανλή να διαχειρίζεται το δημόσιο πλούτο και το οικονομικό παρόν και μέλλον της πατρίδας μας, πρόσωπο που ήδη βαρύνεται με την πολιτική – τουλάχιστον – ευθύνη βαρύτατων σκανδάλων όπως αυτά των δομημένων ομολόγων και του αδιαφανούς ξεπουλήματος του ΟΤΕ!»

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2007 δικαστικός επιμελητής επέδωσε προς τον Υπουργό Οικονομίας εξώδικο, το περιεχόμενο του οποίου θέτει μείζονα ηθικά και πολιτικά ζητήματα για τον Υπουργό, και περιέχει συγκεκριμένες και σοβαρότατες καταγγελίες για εξαπάτηση και εμπαιγμό ιδιώτη, για απλήρωτες προεκλογικές δαπάνες, αλλά και για προσπάθεια ιδιότυπης εξόφλησης χρεών του Υπουργού μέσα από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Ενόψει, δε έστω και ψήγματος αλήθειας στις πρωτοφανείς αυτές επώνυμες καταγγελίες για τέτοιες αχαρακτήριστες ενέργειες αυθαιρεσίας και εκμετάλλευσης της Υπουργικής του ιδιότητας για αθέμιτα προσωπικά οφέλη και ταυτόχρονη ζημία τρίτου, λαμβάνει ακόμα προκλητικότερη διάσταση ο πρωταγωνιστικός πολιτικός ρόλος του Υπουργού Οικονομίας στο σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων και στην πώληση του ελέγχου του κερδοφόρου ΟΤΕ σε κρατική Γερμανική εταιρεία έναντι πινακίου φακής και με αδιαφανείς διαδικασίες κερδοσκοπίας μεσαζόντων!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το παραπάνω επιδοθέν στον Υπουργό εξώδικο:

(α) Ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας (μέσω του επικεφαλής της ομάδας υποστήριξης του και σημερινό Διευθυντή του Γραφείου του) συμφώνησε με εμπορική εταιρεία να αναλάβει η τελευταία έργο παροχής υπηρεσιών ταχυμεταφοράς φακέλων, δημοσίων σχέσεων, γραμματειακής υποστήριξης, «προπαγάνδας και διαφήμισης» ενόψει των εκλογών του 2004 με τους εξής – ομολογουμένως τζογαδόρικους - όρους:

«εάν στις προσεχείς εκλογές εκλεγόταν το κόμμα της ΝΔ και ο ίδιος βουλευτής, θα κατέβαλε στην εταιρεία όσα συμφωνήθηκαν και μάλιστα στο πενταπλάσιο. Αν όχι θα έπαιρνε η εταιρεία το ρίσκο και δεν θα είχε καμία απαίτηση».

Προφανώς, για λόγους που στερούνται κάθε ηθικής και δεοντολογικής βάσης, ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας φέρεται να ήταν σίγουρος ότι εάν το κόμμα του εκλεγεί στην Κυβέρνηση, τα χρήματα για αυτόν δεν θα ήταν πλέον πρόβλημα και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε να υπόσχεται πενταπλάσια αμοιβή στην εταιρεία προεκλογικής προώθησής του, δηλαδή περίπου 1.500.000 ευρώ, αφού η κανονική αμοιβή υπολογίζεται, βάσει του εξωδίκου, στα 280.000 ευρώ!

(β) Ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας, το πρόσωπο που έχει την εξουσία να επιβάλλει οικονομικές υποχρεώσεις, και μάλιστα με δυσανάλογο και άδικο κοινωνικά τρόπο, στους Έλληνες πολίτες και να τους εξαναγκάζει με απειλή κυρώσεων στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων αυτών, αρνείται αδικαιολόγητα να πληρώσει τα δικά του χρέη, χρέη που «τρέχουν» από το 2004!

(γ) Και μάλιστα, ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας, όχι μόνο δεν πληρώνει τα χρέη του, αλλά εκμεταλλευόμενος την Υπουργική του επιρροή και υπερβαίνοντας τις νόμιμες εξουσίες του, αποπειράται να αναθέσει την πληρωμή τους σε τρίτους, δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το εξώδικο, είτε άμεσα,:

«Κύριε Υπουργέ, από εκείνη τη στιγμή μέχρι έως σήμερα έχω γίνει ένα μπαλάκι του πινγκ – πονγκ από τον κ. Νικολαρόπουλο και τον κ. Πλουμιστό, στον οποίο με παρέπεμψε εν συνεχεία, ανάμεσα σε, ναυτιλιακή εταιρεία, ΟΔΙΕ, ΔΕΚΟ, ΟΠΑΠ, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, φορείς που υποτίθετο θα ικανοποιούσαν την απαίτησή μου. Για όλα αυτά έχω αποδεικτικά στοιχεία..»

Είτε με … απευθείας αναθέσεις έργων!!!!

«υποχρεωθήκαμε να διατηρήσουμε μεγάλο αριθμό προσωπικού και μετά την εκλογή σας, αφού οι υποσχέσεις περί ανάληψης άλλων εργασιών ως αποπληρωμή μας πήγαιναν και έρχονταν..»

Παρεμπιπτόντως θα ενδιέφερε ιδιαιτέρως την ελληνική Βουλή, αλλά και το εκλογικό σώμα να γνωρίζει, ενόψει και της επιδίωξης της Κυβέρνησης σας να ξεπουλήσει τα λιμάνια, αλλά και των χαριστικών Κυβερνητικών ρυθμίσεων προς όφελος ναυτιλιακών εταιρειών, ποια είναι αυτή η ναυτιλιακή εταιρεία, που συναλλάσσεστε και διαπλέκεστε, στην οποία παραπέμπονται επιχειρήσεις που εργάστηκαν για εσάς, προκειμένου να εισπράξουν ποσά που τους χρωστάτε!

Επίσης, θα ενδιέφερε ιδιαίτερα την Ελληνική Βουλή και το εκλογικό σώμα, και θα όφειλε να ενδιαφέρει και την Ελληνική Δικαιοσύνη, να γνωρίζει τις μεθοδεύσεις στις οποίες μετέρχεται το επιτελείο του Υπουργού Οικονομίας προκειμένου να μετακυλίει την πληρωμή προσωπικών χρεών του Υπουργού σε ΔΕΚΟ και οργανισμούς δημοσίου ενδιαφέροντος είτε άμεσα, είτε εμμέσως, παρέχοντας ως αποπληρωμή «αναλήψεις άλλων εργασιών…»!

Πραγματικά, αποτελεί φαινόμενο για την ελληνική πολιτική σκηνή και μία ακόμα αρνητική πρωτοτυπία της Κυβέρνησης Καραμανλή να διαθέτει τον μόνο Υπουργό – και μάλιστα Οικονομίας - που καταδέχεται να του επιδίδει δικαστικός επιμελητής εξώδικα στο γραφείο του για οφειλές που τον βαρύνουν!

Είναι προφανές, ότι εφόσον αληθεύουν έστω και στο ελάχιστο αυτές οι καταγγελίες, τότε το πρόσωπο που η Κυβέρνηση Καραμανλή επέλεξε να ορίζει την οικονομική πορεία της χώρας μας και να διαχειρίζεται το δημόσιο πλούτο στερείται στοιχειωδών εγγυήσεων ήθους και νομιμοφροσύνης και μετέρχεται ηθικά, θεσμικά και νομικά ανεπίτρεπτων μεθόδων, εκμεταλλευόμενο με πρωτοφανή ασυδοσία την πολιτική και εκτελεστική του εξουσία προκειμένου να αδικεί πολίτες για προσωπικό όφελος!

Μετά τα παραπάνω:

  • Θεωρούμε αυτονόητο ότι ο Υπουργός Οικονομίας οφείλει το ταχύτερο δυνατόν να δώσει λεπτομερείς εξηγήσεις με τεκμηριωμένα στοιχεία για το σύνολο των καταγγελλομένων σε αυτήν την επώνυμη έγγραφη εξώδικη διαμαρτυρία, που εκκρεμούν από το Σεπτέμβρη του 2007, καταγγελίες ενός απλού πολίτη που φέρεται να προσπαθεί να βρεί το δίκιο του απέναντι σε ένα ισχυρό και όπως φαίνεται ασύδοτο φορέα εξουσίας, ο οποίος δυστυχώς, ταυτίζεται με το πρόσωπο του Υπουργού Οικονομίας της Κυβέρνησης Καραμανλή.
  • Ζητούμε την έμπρακτη επίδειξη του δέοντος πολιτικού φιλότιμου εκ μέρους του Υπουργού, τη στιγμή που βαρύνεται με τέτοιες επώνυμες πρωτοφανείς καταγγελίες.
  • Και ζητούμε και την δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης.

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης

Μάρκος Μπόλαρης

Χρύσα Αράπογλου

Δημήτρης Τσιρώνης

Μιχάλης Παντούλας

Χρήστος Αηδόνης

Μιχάλης Τιμοσίδης

Λεωνίδας Γρηγοράκος

Τάκης Ρήγας

Βασίλης Κεγκέρογλου

Γιάννης Σκουλάς



________________________________________

________________________________________

________________________________________


ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών & Ανάπτυξης

ΘΕΜΑ: «Με προκλητική ασυδοσία, η Κυβέρνηση της Ευνοιοκρατίας και ο Υπουργός Οικονομίας κ. Αλογοσκούφης επιχορηγούν από τον Αναπτυξιακό Νόμο με 5.500.000 ευρώ επιχειρηματία, που του είχε επιβληθεί αρμοδίως ποινή κύρωσης 1.500.000 ευρώ περίπου το 2001 για χρήση πλαστών και εικονικών τιμολογίων, ενώ με το ν. 3259/04 η Κυβέρνηση Καραμανλή είχε απαλλάξει τον παραπάνω «εκλεκτό», καθώς και άλλους, από κάθε ποινική, αλλά και οικονομική κύρωση.»

Η εγκαθίδρυση ενός προκλητικού και κατάφορα άδικου για τους πολλούς συστήματος ευνοιοκρατίας, αλληλεξάρτησης πολιτικών και οικονομικών συμφερόντων και λεηλασίας του δημοσίου χρήματος προς όφελος ολίγων «εκλεκτών» φαίνεται να είναι και η μοναδική «μεταρρύθμιση» που έφερε στον τόπο η τετραετία της Κυβέρνησης Καραμανλή. Σύμφωνα με καταγγελίες, «ημέτερος» επιχειρηματίας είχε το 2001, ύστερα από έρευνα του ΣΔΟΕ, βρεθεί να εξαπατά το Δημόσιο με χρήση πλαστών και εικονικών τιμολογίων. Επί Κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ, λοιπόν, παρά την οικονομική του ισχύ, του είχε επιβληθεί, όπως όριζαν οι σχετικές διατάξεις, η ανάκληση της υπαγωγής της επένδυσής του στους ν. 1262/82 και ν. 1682/87 και είχε απαιτηθεί η επιστροφή της καταβληθείσας επιχορήγησης και επιδότησης τόκων συνολικού ύψους 530.000.000 δρχ, δηλαδή σχεδόν 1,5 εκατομμυρίου Ευρώ. Παράλληλα, είχε κινηθεί, όπως ορίζει ο νόμος και όπως πρέπει να ισχύει για κάθε Έλληνα η αντίστοιχη ποινική διαδικασία, η οποία και πρωτοδίκως είχε αποφανθεί καταδικαστικά και με ποινή φυλάκισης για τον εν λόγω επιχειρηματία.

ΦΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΟΝΕΣ

Παρεμβλήθηκε, η άνοδος της ΝΔ στην εξουσία και η Κυβέρνηση Καραμανλή, επιδεικνύοντας από πολύ νωρίς την αντιλαϊκή και άδικη πολιτική της έσπευσε τον Αύγουστο του 2004 να θεσμοθετήσει με το ν. 3259/04 την «φορολογική ασυλία» σε όσους αποδεδειγμένα είχαν διαπράξει φοροδιαφυγή και φοροκλοπή, καταργώντας την ποινικοποίηση της χρήσης πλαστών και εικονικών τιμολογίων και δίνοντας τη χαριστική δυνατότητα στους παραβάτες να κάνουν απλή ρύθμιση των οφειλών. Παράλληλα, την δυνατότητα περαίωσης υποθέσεων χωρίς έλεγχο ακόμα και αυτών που βαρύνονται με εικονικά στοιχεία και με ύψος ακαθάριστων εσόδων μέχρι 3 δις δρχ. ή 8.800.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα ήταν, σύμφωνα με τις χαριστικές διατάξεις της διαβόητης αυτής ρύθμισης, να σταματήσει η ποινική δίωξη για σοβαρές υποθέσεις που είχαν φθάσει ακόμα και στο Εφετείο και να χαριστούν υπέρογκα ποσά σε επιχειρήσεις και επιχειρηματίες που είχαν είτε ήταν υπόδικοι είτε είχαν πρωτοδίκως καταδικαστεί, ζημιώνοντας αντίστοιχα το Ελληνικό Δημόσιο.

ΚΑΠΟΙΟΙ «ΕΚΛΕΚΤΟΙ» ΠΟΥ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΛΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ <<ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ>> ΑΠΟ ΤΟΝ κ. ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ, ΜΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ 5.500.000 (!) ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ

Ένας από αυτούς φέρεται να ήταν και ο τότε υπόδικος και καταδικασθείς πρωτοδίκως «γαλάζιος» μεγαλοεπιχειρηματίας. Λίγους μήνες μετά, ο «εκλεκτός» αυτός και οικονομικά ισχυρός παράγων για την παράταξη της ΝΔ, φέρεται να υποβάλλει αίτημα για εκσυγχρονισμό επιχείρησης και ζητά έγκριση υπαγωγής αντίστοιχης επένδυσης, μέσω του νέου αναπτυξιακού ν. 3299/04 της Κυβέρνησης Καραμανλή, από το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Το ίδιο, λοιπόν, Υπουργείο, που το 2001 μέσω της εποπτευόμενης από αυτό ΣΔΟΕ είχε διαπιστώσει την χρήση πλαστών και εικονικών τιμολογίων και είχε ζητήσει την επιστροφή επιχορήγησης ποσού 1,5 εκατομμυρίου ευρώ από εταιρεία του συγκεκριμένου επιχειρηματία, το 2005 δια του κ. Αλογοσκούφη, εγκρίνει την επιχορήγηση με 5.500.000 ευρώ Δημοσίου Χρήματος επένδυσης εταιρείας του ίδιου επιχειρηματία ύψους 11.000.000 Ευρώ. Το Υπουργείο Οικονομικών δηλαδή, του προσφέρει 50% επιχορήγηση της επένδυσής της εταιρείας του, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος έχει βρεθεί αφερέγγυος στο παρελθόν με τη χρήση από φοροδιαφεύγουσα εταιρεία του πλαστών και εικονικών τιμολογίων, για την οποία έχει επιβληθεί ποινή κύρωσης από το ΥΠΠΟ στην εταιρεία του και ποινή φυλάκισης πρωτοδίκως από την Ελληνική Δικαιοσύνη για τον ίδιο.

ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΚΑΤΑΤΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ

Οι πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Οικονομικών και Ανάπτυξης οφείλουν να δώσουν εξηγήσεις για τις μεθοδεύσεις τους, που δημιουργούν πεδίο αμφισβήτησης της διαφάνειας και της αντικειμενικότητας με την οποία διαχειρίστηκαν τα τεράστια ποσά του αναπτυξιακού νόμου 3299/04. Διότι, ρητά ορίζεται ως κριτήριο υπαγωγής στο καθεστώς των ενισχύσεων και η ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ (παρ. 1 αρθ. 6 του ν. 3299/04) του φορέα που ζητά την ενίσχυση, άρα και των ιδιοκτητών της εταιρείας που ζητά την επιχορήγηση! Τελικά, δημιουργούνται εντυπώσεις προκλητικής ευνοιοκρατίας και αδικίας, καθώς η Κυβέρνηση Καραμανλή και απαλλάσσει με νόμο από ποινικές ευθύνες, και χαρίζει τεράστιες οφειλές προς το Δημόσιο και κατόπιν επιχορηγεί ημέτερούς της μεγαλοεπιχειρηματίες με ακόμα μεγαλύτερα ποσά, την ίδια στιγμή που ένας μικρομεσαίος επιχειρηματίας κατατρέχεται από την παραμικρή οφειλή του λόγω της οικονομικής δυστοκίας στην οποία τον έχουν οδηγήσει οι αντιαναπτυξιακές πολιτικές της Κυβέρνησης Καραμανλή!

Μετά τα παραπάνω ερωτάσθε :

  • Αληθεύει η καταγγελία ότι η Κυβέρνηση Καραμανλή επιχορήγησε με 5.500.000 ευρώ επιχειρηματία που το 2001 είχε βρεθεί από την ΣΔΟΕ να κάνει χρήση πλαστών και εικονικών τιμολογίων και είχε κληθεί να καταβάλει για το λόγο αυτό στο Δημόσιο 1.500.000 ευρώ περίπου;
  • Αν η καταγγελία αληθεύει, επέστρεψε ο εν λόγω «γαλάζιος» επιχειρηματίας και εκδότης τα 530.000 δρχ ή 1.500.000 εκκατομύρια ευρώ στο Δημόσιο Ταμείο, σύμφωνα με την ποινή κύρωση που του είχε επιβληθεί αρμοδίως από το εποπτευόμενο από το Υπουργείο Οικονομικών ΣΔΟΕ;
  • Με την εφαρμογή ποιων αντικειμενικών και νόμιμων κριτηρίων εγκρίθηκε από την Κυβέρνησή σας σε εταιρεία του συγκεκριμένου επιχειρηματία επιχορήγηση ύψους 5.500.000 ευρώ το 2005, παρά το γεγονός ότι ένα από τα βασικά κριτήρια υπαγωγής στο καθεστώς των ενισχύσεων του ν. 3299/04 είναι και η φερεγγυότητα του φορέα, κριτήριο που δεν φαίνεται να ικανοποιείται για φορείς που οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταδικασθεί στο παρελθόν για χρήση πλαστών και εικονικών τιμολογίων και τους έχει επιβληθεί πρόστιμο ύψους 1.500.000 ευρώ;
  • Εάν ένας μικροεπιχειρηματίας με διαπιστωμένη φορολογική παράβαση, έστω και πολύ μικρότερη από 1.500.000 ευρώ, είχε ζητήσει επιχορήγηση επένδυσής του με βάση τον ίδιο νόμο, θα τον έκρινε φερέγγυο το αρμόδιο Υπουργείο και θα του έδινε την επιχορήγηση;
  • Και τελικά με ποια λογική το Υπουργείο Οικονομίας εγκρίνει δωρεάν κονδύλια (επιχορήγηση) από τα χρήματα του Ελληνικού Λαού σε επιχειρηματία που το ίδιο το Υπουργείο είχε ζητήσει την τιμωρία του από την Ελληνική Δικαιοσύνη για χρήση πλαστών και εικονικών τιμολογίων και μάλιστα είχε πετύχει την πρωτόδικη καταδίκη του;
  • Αντιλαμβάνεσθε το μήνυμα ασυδοσίας, αυθαιρεσίας και ευνοιοκρατίας που στέλνετε σε χιλιάδες μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες, αλλά και στο σύνολο των πολιτών που καλούνται διαρκώς να υποβληθούν σε νέες οικονομικές θυσίες λόγω της αντιλαϊκής πολιτικής σας εξυπηρέτησης συμφερόντων ολίγων εκλεκτών;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης

Χρήστος Αηδόνης

Μάρκος Μπόλαρης

Γρηγόρης Νιώτης

Θάνος Μωραΐτης

Γιάννης Διαμαντίδης

Λεωνίδας Γρηγοράκος

Μιχάλης Τιμοσίδης

Γιάννης Αμοιρίδης

Δημήτρης Τσιρώνης

Βαγγέλης Παπαχρήστος

Μιχάλης Παντούλας

Χρήστος Χάιδος

Σούλα Μερεντίτη

Δημήτρης Βαρβαρίγος

Σοφία Σακοράφα

Δημήτρης Κουσελάς

Παναγιώτης Ρήγας

Ηλίας Λαμπίρης

Χρύσα Αράπογλου

Γιώργος Πεταλωτής

Θεοδώρα Τζάκρη

Τάσος Σιδηρόπουλος

Ροδούλα Ζήση

____________________________________

ΜΑ ΚΑΛΑ Ο παπΑΝΔΡΕΟΥ δεν τους πήρε χαμπάρι όλους αυτούς;;;

Αυτοί κάνουν αντιπολίτευση.

Γρήγορα το φίμωτρο Γιωργάκη!