2008-11-08

Η ΧΟΥΝΤΑ ΖΕΙ. ΖΗΤΩ Η ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ... ΑΣΤΥ(Α)ΝΟΜΙΑΣ!

Η νύχτα της ζαρτινιέρας...

.
Του Γιάννη Μυλόπουλου

Πόσο τυχαίο είναι τελικά ότι για πρώτη φορά, 33 χρόνια μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου στη δικτατορία, εκείνο που κέρδισε τις εντυπώσεις δεν ήταν η ευθύνη του πανεπιστημιακού ασύλου για τη δημιουργία εκδηλώσεων βίας, αλλά αντίθετα, η ασυλία που απολαμβάνει η βία, όταν τα φώτα παραμένουν σβηστά;
[ Συνέχεια... ]
---------------------
Πέμπτη, Νοέμβριος 06, 2008, posted by ΠΡΕΖΑ TV at 12:21 πμ
Ζούσα ένα μήνα στη Θεσσαλονίκη,
ως φιλοξενούμενος στο σπίτι Κύπριου φίλου μου
στην περιοχή της Τούμπας.
Μου τηλεφώνησε ένας φίλος
και κατεβήκαμε βόλτα με το μηχανάκι του
στο κέντρο της πόλης.
Αφήσαμε το μηχανάκι στην Καμάρα,
απ' όπου συνεχίσαμε με τα πόδια
με μέτωπο τα Πανεπιστήμια.
Περάσαμε μπροστά από αστυνομικούς
και σταματήσαμε για τσιγάρο.
Ξαφνικά, έπεσαν δακρυγόνα και είπαμε να φύγουμε.
Δεν ήμασταν μόνοι, περνούσε κι άλλος κόσμος...
Καθώς περπατούσα ήρθαν πάνω μου 6-7 άτομα.
Ένας απ' αυτούς, χωρίς να πει ποιος είναι,
άρχισε να μου δίνει μπουνιές και να μου βάζει τρικλοποδιά.
Αυτό έγινε μπροστά στο ξενοδοχείο ABC.
Στη συνέχεια, άρχισαν να με χτυπούν
με χέρια και πόδια και οι άλλοι.
Εκλιπαρούσα για βοήθεια.
Έπεσα κάτω και συνέχισαν να με χτυπούν
στο πρόσωπο και το κεφάλι.
Ήταν όλοι με πολιτικά ρούχα.
Τους ζητούσα εξηγήσεις.
Στη συνέχεια, με μετέφεραν στην οδό Αγγελάκη,
όπου συνέχισαν να μου ρίχνουν ξύλο.
Πίστευα ότι θα με σκοτώσουν.
Μου έβαλαν χειροπέδες κι ακόμη
και τότε συνέχισαν να με χτυπούν.
Με μετέφεραν με πολιτικό Ι.Χ.
σε αστυνομικό τμήμα και τρεις ώρες αργότερα,
σε νοσοκομείο...


...Από εκείνο το βράδυ η ζωή του έχει αλλάξει.
Είναι κλεισμένος στο σπίτι και δεν βγαίνει...

Το πρόσωπό του ήταν παραμορφωμένο
και έλεγε συνεχώς ότι δεν έκανε τίποτα...


Παρολα τα παραπανω,
ο Αυγουστινος Δημητριου,
σημερα δικαζεται για 3η συνεχομενη μερα,
με την κατηγορια της διατάραξης κοινής ειρήνης...


Αυτο σημαινει δημοκρατια για την Ελλαδα...

ΠΡΕΖΑ TV
6-11-2008

Τρίτη, Νοέμβριος 04, 2008, posted by ΠΡΕΖΑ TV at 11:10 πμ
"Eκεινο το βραδυ σταμάτησε η ζωή μου.
Δύο χρόνια τώρα δεν είμαι ο εαυτός μου.
Ζω με ψυχοφάρμακα, φοβάμαι το παραμικρό.
Έχω διακόψει τις σπουδές μου.
Αν δεν συνέβαιναν όλα αυτά εκείνο το βράδυ,
τώρα θα τις είχα ολοκληρώσει
και θα συνέχιζα κανονικά τη ζωή μου.

Όμως, δεν θέλω να μιλήσω σε κανέναν.
Δεν γνωρίζω αν θα το ξεπεράσω.

Βλέπω τις σκηνές στον ύπνο μου και πετάγομαι."

Επτά από τους αστυνομικούς κατηγορούνται 
για απρόκλητη σωματική βλάβη από κοινού, 
ενώ ο πρώην διευθυντής 
της Κρατικής Ασφάλειας Θεσσαλονίκης
κατηγορείται για συνέργεια
στην παραπάνω πράξη.

Επιπλέον, ο αρχιφύλακας παραπέμπεται
να δικαστεί και για το αδίκημα 
της έμπρακτης εξύβρισης, 
αφού φαίνεται στο βίντεο
να βγάζει τον σκούφο του 24χρονου 
και να τον πετά στο έδαφος.


Στο παρελθόν ο ίδιος αστυνομικός
είχε συμμετοχή σε υπόθεση ξυλοδαρμού
άλλου πολίτη, ο οποίος
προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και δικαιώθηκε,
λαμβάνοντας υψηλή αποζημίωση

από το Ελληνικό Δημόσιο.
Και ο Αυγουστίνος Δημητρίου
έχει κινηθεί δικαστικά
εναντίον του Ελληνικού Δημοσίου
ζητώντας αποζημίωση ενός εκατ. ευρώ
για τον ξυλοδαρμό του.
Παρολα αυτα,ο Αυγουστινος Δημητριου
θα δικαστει σημερα,
για στάση και διατάραξη κοινής ειρήνης,
αφού αστυνομικοί έχουν καταθέσει
ότι συμμετείχε στα επεισόδια
στον χώρο του Πολυτεχνείου.


Για ακομη μια φορα
η κατα τα αλλα αδεκαστη
Ελληνικη Δικαιοσυνη,
θα νομιμοποιησει τις εγκληματικες
παρανομιες της Ελληνικης Αστυνομιας...

Τελικα στην Ελλαdα εχουμε αυτο που λεμε...
ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ...

ΠΡΕΖΑ TV
4-11-2008